torsdag, november 30, 2006

Klappjakt

Melvin och jag stack till toy´s i morse. Vi handlade julklappar till kusinerna och själv fick han en liten brödkavel och en ny mugg igen. I bilen på väg hem somnade han, väl hemma gick det lite trög t med lunchen men när jag blev tillräckligt arg så blev det bra ígen, men det krävdes ett utspillt mjölkglas och ett par minuter på sitt rum innan han kom ut glad i hågen.
Vi sov middag tillsammans, jag med för en gångs skull. Sen kollade vi lite på Martha medans jag fixa pannkakssmeten. När pappis kom hem blev det ärtsoppa men pannkakorna har vi inte ätit ännu.,..Det får bli sen. Imorgon ska jag till stan en sväng och försöka få ihop lite fler klappar. Hoppas det går bra. Borde fundera ut vad jag själv ska önska mig, det borde inte vara så svårt jag brukar komma på massor men nu står det still.....Kanske hittar något imorgon!

Inga kommentarer: