måndag, november 06, 2006

Mascara-damerna does Espresso House.

Idag har jag och Petra gjort stan. Inte handlat vidare mycket men njutit av att vara utan barn och fikat lääänge på Espresso House. Fika på E.H tycker i och för sig min lillkille är helt okej så det har jag kunnat göra även med honom. Jag köpte en ny pyjamas bland annat. Min är så slitna och hemska...men sköna. Jag gillar inte de där slinkiga med tunna axelband så det fick bli något rejälare. Vi ska ändå inte ha barn inom det närmaste.. Köpte även första julklappen, den första av gud vet hur många.
Sen ar det iväg på anställningsintervju. En och en halv timme höll de på. Jag blev lite småstressad i slutet i och med att Melvin väntade på mig hos sin dagmamma. De höll något föredrag om företaget, helt ointressant om man inte är anställd men jag höll god min och viss information var faktiskt intressant. Efter det satt vi och pratade lite och det blev många goda skratt. Det kändes bra och jag kommer att få besked i nästa vecka.
Tim är kass i magen, han tålde nog inte lammköttet han fick i morse. Springer omkring från det ena stället till det andra. Synd om honom.
Imorgon är det kalas hos kusinen. 3 bast!

Inga kommentarer: