fredag, november 10, 2006

OH...MY...GOD!

Med Janiceröst i huvudet tänkte jag när jag såg att ICA Toppen tagit in Ben & Jerry glass idag. Det blev en med mycket kolasmak i. I love! Till middag hade vi åttiotalsrätten Flygande Jacob. Bara för att någonting upptäcktes och serverades på åttiotalet betyder då det att man ska skämmas när man srverar det idag. En del kockar fnyser t ex åt avocadon. Mums, det finns ju så mycket man kan göra med den.
Min man ska inte jobba imorgon. Så vi tar nog och åker och badar istället. Egentligen hade jag föredragit en tur i skogen med Tim men jag förstår ju att när tillfälle ges så hade Jörgen uppskattat att få se sin son överlycklig på snorbadet här i Vellinge. Snorbadet eftersom sist jag var där så var där en unge som nös så att det flög ut så mycket snor som jag aldrig sett på en gång i hela mitt liv. urk. Jag vet inte var det blev av för jag tog min Melvin och sprang iväg. Inga snorgubbar som ska få slingra sig runt min son inte!! rrys..

Inga kommentarer: