torsdag, november 09, 2006

Tomtar tomtar tomtar!!

Vi var på Vellingeblomman i förmiddags. Melle tyckte att det var skitspännande med en massa tomtar. Vi fick lov att köpa lite pynt när vi ändå var där. En tjuvstart som kostade 50 spänn, det kan man stå ut med. Det blir nog många besök till när han är ledig.Tips; Vill man ha ett tema på svart/vitt kan man åka dit och hitta många fräcka grejer. Jag själv är traditionell och gillar rött/silver. Jag ska nog skita i mina gnomes, tyckte inte alls att det fanns någon intressant figur kvar att handla. Har samlat ett par år nu men nu tycks det sluta i år. Där fanns lite annat jag skulle kunna tänka mig att samla på, som dessutom inte var så dyrt som gnomesarna. Dessutom hade de satt upp en hel by med små hus och annat som lyste och var så gulligt. Det kunde man köpa för ca 500 spänn huset. Nä tack! Jag får nog lugna ner mig. Jag har ju just börjat gilla julen.
Godnatt.

Inga kommentarer: