torsdag, december 07, 2006

Snart är det fredag!

Usch vad jag är dålig på att uppdatera bloggen! Vad har hänt sen sist? Man skulle nästan tro att jag sagt upp mig men icke sa nicke, jag står fortfarande ut! Idag har vi haft utbildning påå kundbemötande. Vi hade alla fått för oss att vi nu skulle få reda på hur SJ AB vill att vi ska bemöta deras (våra) kunder. Nej nej, utan vi har fått lära oss hur man i allmänhet vill bli bemötta, som du och jag alltså. Är man minsta lilla intresserad av service eller något väluppfostrad, ja då vet du vad jag fått gå igenom idag. Lite trist men han var rätt så trevlig att lyssna på. Övningarna var ockås roliga att utföra.
Åkte med en ny buss hem idag, över Tygelsjö, Gessie osv...vilken jäkla tid det tog. Jag hade tänk mig att åka ända hem med den men jag tröttnade och hoppade av innan. Min bil stod på pendelparkeringen så den fick följa med hem med en gång, annars hade jag tänkt mig att åka hem med bussen för att hämta Tim innan vi tillsammans skulle hämta bilen. Men efter femtio minuter fick jag alltså nog. Den andra tar inte mer än trettio minuter. Men då får jag gå en bit hem, alternativt att jag satt bilen där och tar den hem. Isch!
Spisen har kommit idag. Den ser fin ut så nu ska jag väl kunna laga mat ordentligt igen. Kanske till och med lite bättre än så...
Jag är sugen på att göra en julskiva...har dock inga jullåtar hemma. Countrylåtarna är svårast att hitta. Känns inte riktigt som om man har råd att beställa skivor just nu heller. En annan sak jag borde göra är att ladda mp3 an med lite bra musik som jag kan ha på bussen. När ska jag hinna det mån tro...nu måste jag duscha innan ett spännande avsnitt av Criminal Minds..
På lördag ska vi till TIVOLI!!

Inga kommentarer: