torsdag, december 28, 2006

Snart är veckan slut igen..


HM kom med sin vårkatalog idag. Jag bläddrade igenom den som hastigast för en stund sedan. Där var nog någonting som jag skulle vilja ha på varenda uppslag. Men allt klär ju en skönhet och det är ju verkligen inte jag! När jag kom hem låg den uppslagen med bilder på kläder som min man tyckte jag skulle beställa till vår son, ultragulligt att han tänker på sådant!

Vi håller fortfarande på att plugga biljetter och handdatorer på jobb. Det är inte lite tråkigt och hon vi har pratar så tyst och och försynt så man nästan somnar...

Imorgon är det fredag igen. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på den här helgen. Vi är bortbjudna till Lynn och Dan men har lite bekymmer med hundar och barn. Hunden lämnar vi inte hemma trots att han är helt oberörd av allt vad smällare och raketer heter. Vi vill att han ska känna sig lugn och trygg hela kvällen. Melvin har ju så svårt för att sova hos andra och framför allt när det är lite livligt runt omkring. Sen har vi ju alternativet att stanna och vara trevliga till Melle blir otrevlig, det är inte helt otänkbart. Annars kan jag tänka mig att vara hemma och laga något gott till oss....jag bryr mig inte riktigt. Nyårsafton är inte något annorlunda för mig.
Min gud vad trött jag blev. Imorgon börjar vi ett snäpp tidigare, bara för att kunna gå hem vid tre. Skönt!

Inga kommentarer: