tisdag, december 19, 2006

Zzzz..

Jag är trött. Extremt trött. Idag kom jag hem halvsju. vi slutade i Lund strax efter fyra. Bussen kom och hämtade oss halvfem. Genom hela Lund och lite till. Sen till Malmö C och sen sitta på vellingebussen hem. Kaos i stan. Allt stod stilla väldigt väldigt länge. Körde och handlade lite mjölk och clementiner på willy´s. Kom hem, satte mig på hallgolvet och bölade (jag gör så ibland). De andra var ute med lilla vovven. (åh fan jag måste köpa julklappar till alla hundarna).
Kramade Melvin hårt när de kom hem. Min man fick en mjuk puss. Jag fick mos och jättegoda hemlagade köttbullar. De rullade och stekte jag igår. Fick frysa in dem nu för min man bara går och nallar hela tiden. De är ju till Julafton!
Nu är jag slut i rutan. Ska se ugly betty om en stund. Efter det har kenzo och tim en playdate!

Inga kommentarer: