torsdag, januari 25, 2007

Back again..

Jag städar jättefint hemma idag. Ska jobba ikväll och borde gå och lägga mig lite, men jag kan ju inte göra någonting halvdant. Bara dammsuga går ju inte. Jag har dammat och torkat golven också. det luktar gott, jag har spelat bra musik och vädrat samtidigt så jag är på himla bra humör nu. Det var längesedan. Jag är lite sur och trött av jobbet men det gäller väl att komma in i det och känna sig säker i sin roll. Har haft otur med mina turer och haft förseningar varenda gång. Fem timmars nattsömn ovanpå det gör en inte så glad. Min älskling har tröstat mig när jag varit ledsen, jag är så glad för min lilla familj. Ändå har jag lite skuldkänslor idag när jag lämnat Melle till dagmamman för att det ska bli gjort något och för att jag ska kunna vila lite. Men i det långa loppet är det för hans egen skull. Nu kan vi ju vara tillsammans hela helgen utan att behöva göra alla dessa tråkiga saker jag fått gjort idag. Jag smällde 1500 innan nio idag t ex. På mat då alltså. Idag åker jag till Stockholm och kommer hem mitt på dagen imorgon. Få se hur försenat det blir......

Inga kommentarer: