måndag, januari 29, 2007

Inför jobb..

Idag har jag inte städat, inte heller har jag plockat undan saker eller gjort något annat nyttigt. Allt för att vila upp mig inför mitt pass. Vad jag har gjort är; badat, legat framför tv:n och slappat, vilat mig och varit ute en lång runda med hunden och min nya coola mobil som man kan lyssna på musik med. Fast om jag ska vara riktigt ärlig så har jag lagat mat till min lilla family och strukit två skjortor också.
Nu har jag av någon konstig anledning gjort några sit ups med min magrullator så då kommer jag väl ha ont i magen imorgon...Den där magen hade behövt sina sit ups varje dag. För börja fundera på om det kan vara någonting för mig.
Köpte Rosenrot i affären i morse. Känner att jag skulle behöva något som piggar upp och jag har ju läst att dessa ska vara bra. Hoppas hoppas för jag vill vara människa igen när jag är hemma.
Igår åkte jag och Melle hem till Petra och lekte lite med hennes Albin och Elin. Melvin gillar att vara där och göra vad han vill. Vi fick middag så jag slapp laga hemma. Maken fick äta ute efter han hade klippt sig. Han blev lika tjusig som vanligt. Han är ju faktiskt snygg min äkta hälft. (nä, inget fjäsk, det säger jag till honom ofta, dessutom tror jag inte han hälsar på här mer)
Nu får jag väl ta och kliva i uniformen så jag kan komma iväg i tid. Jag får väl ta ett foto på bedrövligheten så ni får se.....vid tillfälle. Kram

Inga kommentarer: