söndag, januari 28, 2007

Long black train...

Har hunnit med en sväng på Mobilia idag. Min man skulle iväg så snabbt fick det gå. Fick inte handlat så mycket men det jag behövde fick jag tag i + lite till...
Har varit ledig hela helgen, hur skönt som helst. Det är ju skönt att vara ledig alla helger. Som Ni vet har jag haft lite trubbel med mitt nya jobb, trött och svårigheter med att skiljas från mina älsklingar. Jag hoppas fortfarande på att det är en övergående period. Nästa helg är jobbehelg och jag tänker redan på hur tråkigt det kommer att bli. Speciellt som eftersom jag vet att min man tycker likadant. Jag har aldrig känt så här för mina arbetsplatser innan, undrar om det är för att jag har en negativ inställning, vilket jag inte hoppas, eller om det är fel för mig att jobba här? Tja, det märker jag efter ett tag antar jag...
Melvin ligger och sover middag med sin nya elefant, jag försökte och vila en stund men han väsnas så mycket.
I går åt vi hur fin entrecote som helst, jag korkade till och med upp en flaska med vin åt oss. Det tillhör inte vanligheterna längre. Sen gick jag och lade mig 21,30.
Jag skulle behöva åka till IKEA och ILVA. Ska bland annat kolla på saccosäckar, vill ha en att ligga och jäsa på framför kaminen när jag är lite frusen. Sen har jag en lite shoppinglista hängandes med grejer som ska inhandlas på IKEA. Men det blir väl om två veckor när vi är lediga tillsammans igen och då är väl lönen slut....

Inga kommentarer: