onsdag, januari 31, 2007

Tjejfrukost!!

Har precis kommit hem från mysfrukost hemma hos Dan & Lynn. Jag svängde in om när jag lämnat av Melle och fick en liten peng att gå och handla bullar för. Vi blev många för Lynns vänninor med kids kom också. Trevliga töser med härlig humor! Lite skuldkänslor för att jag dumpat Melvin hade jag dock. Men jag ska ju faktiskt jobba idag, den andra av mina 4 killerturer den här veckan. Jag "kjäktes" på tåget i måndags igen. Ätit dåligt innan jag klev på så jag får väl skylla mig själv. Annars gick det bra och jag hade en handledare som var kanon och riktigt bra på att lära ut. Ringde på måndagen och sa godnatt till min pojke men det går fan inte utan att jag börjar gråta....han sa älskar till mig. Igår kom min kära söta lillasyster för att hälsa på oss. Bara någon minut efter det att jag kommit innanför dörren, hon hade med sig en ursöt liten färgglad cykel till sin systerson. Jag blev så glad och överraskad så jag började gråta igen. Det är mycket av den varan nu. Men det är rätt så skönt för när det är avklarat så känner man sig lättare i kropp och huvud. En rolig bok och ett juniormemory fick han också. Han är fruktansvärt bortskämd. Han får grejer av oss, Dan och Lynn, sina kusiner och sin moster hela tiden. Han får snart flytta upp till ovanvåningen med alla sina prylar. Det kommer han ändå att få göra förr eller senare. Åh, undrar om det kommit fler möss i fällorna där uppe?

Inga kommentarer: