söndag, januari 07, 2007

Trött helg..

Vi hyrde för en gångs skull en film igår. Med bla Pacino. Skitkass! Jag gick och lade mig i halvlek. Fick läsa lite i stället. Idag borde jag plugga lite järnvägsgeografi, tror faktiskt att jag ska göra det också. Sen. Först måste vi iväg och kolla efter kaminskydd för utan ett sådant blir det inga fler eldningar i den. Melvin var tydligen framme vid den igår. Den var inte i hetaste laget med ändå...Hittills har han varit duktig men nyfikenheten tar överhand ibland.
Vi var på vanningen igår, allihop. Hade skitskoj. Jag hade kameran med mig och tog massor av bilder. Får inte rätt på mitt fotoprogram bara...det är något som är sönder tror jag. Får väl använda ågot av mina gamla så länge. Väl hemma sov jag middag med ungen. Äntligen! Det var riktigt skönt. Idag har jag varit uppe sedan klockan fem, eller vaken i alla fall, eller vid medvetande i alla fall. Vi har ätit gröt hela familjen och nu väntar vi på att det ska bli morgon så man kan gör något.

Inga kommentarer: