söndag, januari 21, 2007

Tur #2

Jag vet inte om jag är så nöjd med IE 7. Tycker allt ser konstigt ut och jag saknar lite knappar som jag inte kan hitta.
Verkar ha fått det lite jobbigt med balansen, det är inte så att jag går och trillar men när jag är stilla, som nu, känns det som om jag ska falla av stolen av allt gungande. Hoppas det ger med sig så jag inte går omkring och känner mig som om att jag tagit ett glas rött hela tiden.
Kändes skönt att komma hem till familjen igår. Kom hem mitt i lillens middagsvila, var tvungen att gå in och kolla på honom. Sååå mycket jag längtat, jag grät en liten skvätt medan jag krånglade mig ur uniformen. Sen gick jag och pratade med min man som erkände att det kändes löjligt ensamt de kvällar jag var borta. Sött. Tråkigt. Vi är den typen av par som umgås väldigt mycket med varandra, inte för att vi är unika men vad jag menar är att många har hobbies att förlusta sig med eller många vänner att träffa titt som tätt. Vi träffar oftast våra vänner tillsammans och våra hobbies består av vara med varandra och göra saker tillsammans. Kanske låter tråkigt men vi är båda överrens om att det är så vi vill ha det. Därför kan man sakna sin lilla man/fru efter bara en kväll i ensamhet. Sådana är vi.
Tågresan gick mycket bra. Jag köpte åksjuketuggummi och hade på mig mina armband samt försökte hålla mig mätt eller i alla fall icke hungrig hela resan. Marie, min "övervakare" var en riktigt trevlig prick och redan på resan upp fick jag en tia i betyg. Jag stod i Bistron.
Hotellet var nice och jag fick ett dubbelrum! Riktigt mysigt. Satt nere i baren med de andra en stund men till slut gick jag ändå och lade mig. Hade rätt så svårt för att somna men till slut gick det bra. frukosten klockan fem dagen därpå var under all kritik. Dåliga bullar och pålägg som satt fast i varandra. Inga grönsaker. Buffén som serveras lite senare, när normalt folk stigit upp, ska däremot var bättre. för min del är det viktigast att få något i magen när jag vaknar, annars blir jag ett monster!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är duktig! 10p!

Kämpa på!

Kram
Mimmi
:)