måndag, januari 22, 2007

Vitt vitt vitt!

Så kom snön. Det är mysigt. Lite till gör ingen skada, så vi kan åka lite pulka idag när jag är ledig. eller det är jag ju inte, börjar sent ikväll gör jag. Så då kan man ha Melvin ledig! Jag har en likadan tur på torsdag men då får han nog gå för jag känner att jag inte hinner med riktigt när han är här hemma. Men jag kan hämta honom tidigare så vi kan kramas och pussas innan jag åker. Vi pratar i telefon när jag är borta. Han lyssnar och håller med och jag tvingar honom att säga en massa ord. Nu sover han middag i soffan, jag eldar i kaminen. Vi har det skitbra. Ska gå och se vad vi kan tänkas äta till lunch idag. Det finns nog inte så mycket att välja på för tillfället men för Melles del funkar det nog med köttbullar för det är det absolut bästa han vet för tillfället!

Inga kommentarer: