lördag, februari 03, 2007

CST.

Sitter i Stockholm och väntar på att få åka hem...Normalt folk lagar väl mat nu, kanske har de korkat upp en flaska med gott vin och myser tillsammans på lördagseftermiddagen.
Själv tröstar jag mig med lite godis, innan det tröstade jag mig med två slicar från Pizza Hut. Jag som tänkte att jag kunde passa på att bli smal nu när jag ändå är deprimerad. Man bygger inte upp någon spännande hunger på tågen. Och går mycket gör man också. I förrgår hade jag inte ätit godis på tre veckor! Det är fantastiskt. Utav bara farten alltså. Nu har jag ätit tre dagar på raken.
Melvin var hemma med mig i går. Vi hade mysdag med frukost hos Dan och Lynn. Dan med barn kom hem till oss på kvällen och fick tjusig fredagsmiddag. Nu ska jag snacka lite med Lise, en riktigt rolig kollega!

Inga kommentarer: