onsdag, februari 21, 2007

Hallo.

Usch, vad dålig jag blivit på att blogga! Måste prioritera andra saker när jag är hemma. I går hade jag en vändtur till Göteborg. Det var nästan skrämmande hur lite folk man kan skicka iväg ett helt tåg med! På vägen hem hade vi lite mer.
Idag åker jag till Stockholm och kommer hem imorgon eftermiddag.
På fredag slutar Marianne, Melvins dagmamma. Det känns tråkigt för han har det så bra där hemma. Som att vara hemma hos mormor och morfar varje dag. Men han behöver lite fler kompisar. Det ska bli spännande nästa torsdag när vi ska gå till hans nya dagis när han ska träffa "alla barnen". Det pratar han om mycket, alla barnen hit och dit. Det måste betyda att han behöver mer stimulans.
Jag är ledig i helgen. Vi ska åka och gratulera farfar som fyllt år. Han ska bjuda på pannbiff. Gubben är rolig, är det inte pannbiff så blir det fläskfilé.
Nu ska jag äta lite lunch så jag inte "kjäks" på tåget.

Inga kommentarer: