måndag, februari 12, 2007

Uppgift från Åsa.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18,rad 4-vad står det där?Alliansmissionen, svenska
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan,vad rör du vid?Inget
3.Vad såg du senast på TV? ett urgammalt avsnitt av cityakuten
4. Utan att se efter,gissa vad klockan är? 19,00 (rätt svar 19,06)
5. Bortsett från datorn,vad hör du just nu?Min man som skäller på vår son som vägrar ligga ner i sin säng
6. När du senast var ute,vad gjorde du då?Slängde sopor
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?Åsas blogg.
8. Vad har du på dig?Grå mysbyxor och en huvatröja
9. Drömde du någor inatt? I så fall-vad? Nej, det är helt blankt
10.När skrattade du senast?Kanske tjugo minuter sedan
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?I vårt gräsliga och provisoriska kontor har jag hängt upp tråkiga papper med häftstift. Exempelvis utskrifter på 100 bussens tidtabell.
12Har du sett något konstigt på sista tiden?Tja det skulle vara polackerna i från bygget bredvid som kollar på ..hrm "vuxenfilm" om kvällarna...bara et par meter ifrån den väg jag går med Tim.Hmmm...
13. Vad tycker du om den här utmaningen?Inser att jag är grå.
14. Vilken var den senaste filmen du såg?Ingen aning faktiskt, Noddy kanske.
15. Om du blev mulitmiljonär-vad skulle du köpa då? Inredning till vårt hem;nytt kökl ny källarinredning, nya badrum. Ett hus i USA, ett litet hus på landet.+ en stor hiskelig inte miljövänlig bil!
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om. JAG HATAR MASKAR!
17. Tycker du om att dansa?Oh yeah baby, när jag var ung så gick jag inte alltid hem med de andra...jag stannade kvar och dansade klart!
18.George Bush? Nja, inte riktigt i min smak.
19-20Vad ska dina barn heta,pojke resp flicka?Min pojke heter Melvin och hans syster kommer nog att heta Malou. Om vi får en pojke till är det kört! Mmm...?!
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?Inte just nu. När Melvin spelar golf i Florida flyttar vi nog dit. Eller ishockey i någon annan del av America.
22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?Hjärtligt välkommen,spa till höger baren till vänster!
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Näe, jag är inte så nyfiken av mig.

Fy vad tråkig jag är!!

1 kommentar:

åsa sa...

Nähä! Du är inte alls tråkig! Det var jättekul att läsa!