söndag, mars 04, 2007

Hej

Sitter på TASS i Stockholm och väntar på min fikakompis. Det ska bli så roligt att träffa henne. Passar bra på en söndag med inget annat inplanerat. Kunde blivit rätt så tråkigt annars. Jag börjar 14,40 och måste checka ut senast 12,00. Nu får jag underhållning mina sista timmar här. Precis som jag fick mina första timmar igår. Melina och Marre ringde och sa att evisste att jag var på väg upp och nu ville de att jag skulle gå ut med dem. Jag lovade att jag skulle höra av mig efter mitt läggningspass klockan tolv. Nu fick jag gå bra mycket tidigare än så så fick det bli att jag faktiskt följde med dem ut. Vi fick köa bra länge, totalt var vi fem tjejer och de andra var bra mycket yngre än mig. Väl framme skulle man vissa leg.,jag som kommit lite bakom de andra tryckte fran mitt lilla huvud och frågade; Inte jag väl? Nej, sa vakten och skrattade lite. Där ser man..jag är riktigt gammal nu då alltså. Det var ett underligt ställe med underligt folk och underlig musik men det var trevligt ändå. Jag tog en liten cider och dansade fram mina bästa moves, det blev mäkta populärt!!! JAg får återkomma. Polaren Pär är här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! det var den bästa kvällen ever! gillade bäst dina moves med sjalen mellan benen.. den som inte var där missade ngt :D
ps. du behöver ju inte promt checka ut vid 12! bara att be om att få ha rummet längre :)

mvh radiotjänsten

Anonym sa...

Jo, jag har ju fått reda på det om rummen nu....
Du skulle varit med i mina glansdagar, då festade jag vill må du tro..!!