onsdag, mars 14, 2007

Konstig planering.

Vad är det här för jäkla skitturer nu då?? Först upp till Stockholm på morgonen, ligga på hotell två timmar mitt på dagen (fast jag sov gott). Sen på nästa tåg ner till Linköping (gissa om jag ville fortsätta och åka med hem) hotell där från klockan 18,00. Vad gör man i Linköping ensam klockan sex?? Ja om jag får tala för mig själv så blev det inte mer än en liten sväng på stan. En 45 grammare med en sockerfri Mer och sen tillbaka igen. Tog kanske tjugofem minuter. In i duschen började kolla på Bygglov med hon den där med den egna dialekten. Innan det var slut sov jag. Till klockan fem i morde. Så skönt. På tåget igen. Till Stockholm. Serverade frukost till pendlarna (som bara vill ha och ha). Nu sitter jag här och folk som ska till Malmö nu på morgonen sittter här och säger att de kom hit mitt i natten. Men då har väl de inte sovit klart??! Låt dem sova och låt mig åka hem! Nu ska jag sitta här två timmar. jag har väl ett rum någonstans men jag kommer ju nästan från sängen så jag skiter i det. Jag blir här och bloggar lite. Tänker kolla om massagestolen är ledig. titta lite på TV kan man ju göra. Äta en frukt och dricka ett glas vatten.Inga affärer har ju öppnat så man kan inte gå på stan heller. Men det vill jag inte. Jag sitter hääär på TASS och luuuuktar på Stockholmarna. Puss.

Inga kommentarer: