tisdag, mars 27, 2007

Såå jäkla trööött..

Jag har haft fri helg och det har varit helt underbart. Jörgen kom hem tidigt efter att ha extraknäckt och vi åkte in till stan på lördagen. Mötte upp moster som vi tog en fika med, hon vandrade iväg med barnet och de hade kul på egen hand. Jag och min kära man satt och njöt av femton minuters ensamhet. Sen saknade vi dem och letade upp dem! Jag hittade en jacka som man kan se lite ordentlig ut i i vår. Glad blev jag!
På söndagen var det våffelkalas för Albin som fyllde år i går. Efterdet åkte vi hem och påtade lite lite i trädgården... Lite nya ideer föddes men vi får väl se vad som hinns med i år. Åkte och jobba igår. Stockholm. Middag med Lynn på kvällen. Jensens, hur gott som helst. Lång promenad med tillhörande efterrätt efter middagen. Släckte tv;n halvnio. Sov urdåligt. Upp 03,30...ja du hör vad jag säger 03,30!! Åkte hem och försökte sova lite innan det var dags att hämta på dagis, gick inte. Cyklade en lååång härlig runda med Tim. Han blev trött. Blev glad när jag såg Melvin på dagis. Vi cyklade hem och lekte lite i trädgården, sen hjälpte han mig att handla middag och boppa (nyponsoppa förstås). Nu är jag död. Ledig i morgon. Skulle vilja göra något roligt med lillen. Få se om jag kommer på något.

1 kommentar:

Unknown sa...

Någon av dessa dagar ska du kolla;6,7,8,9 April. Jag ringer dig buse!