lördag, april 14, 2007

Sen innan jag börjar mitt pass!

Roligt att få reda på att vi är sena redan innan tåget lämnat cst. Det är nästan så att man sätter morgonjuicen i halsen. Signalfel. Jag väntar att meddela min familj tills vi sitter på tåget. Min syster ska jobba i Malmö idag och hade tänkt sig att köra mig till Vellinge samtidigt som hon skulle säga hej till de andra. Det blir nog inget med det. Hon var hos oss igår också. Tidigt tidigt ställde hon sig utanför ett utav vardagsrumsfönsterna och glodde in till jag såg henne. Melvin såg henn hela tiden tydligen. När hon uppteäcktes av mig skrek jag så Melle började gråta. Stackar liten. Sen blev det full rulle. Ut med hundarna så de fick leka av sig, först i trädgården sedan ut på promenad. Vi vilade upp oss på mimmas med kaffe och bulle (bullar). Sen gick vi hem och Melvin fick sova middag, jag sov med en stund. Sen kom pappisen hem tidigt och fick ta hand om vårt barn som då hade feber så att jag kunde åka och jobba. Undrar om han är frisk till på måndag.
Nu ska jag gå och ragga upp ett par frukter!

Inga kommentarer: