fredag, april 20, 2007

Trodde jag ja!

Jag fick sitta reserv igen. Hann inte mer än att lägga handen på handtaget till jobb så ringer de och har satt in en tur till mig. En tur till Kristianstad som biljettgranskare. Jag vet knappt hur de tågen ser ut, än mindre vilka biljetter och kort. Tror inte ens jag vet hur man säljer en biljett till dem. Det blir nog många som åker gratis idag, sprid ryktet!
Igår mysade vi till det och tände en brasa hemma. Värmen har vi sänkt ner nu inför våren så det blev rätt kallt när det regnade och blåste så mycket. Vi somnade båda i soffan under CSI. Det handlade om en kille som blev halshuggen när han satt upp i takluckan. Läskigt.
Nästa helg när jag ska jobba har jag fått en tur när man åker över till Köpenhamn två gånger och hämtar danskar som vill åka X2000 till Stockholm. På varje tur står man still 1h där över. Tänker ta med min make och son så de får gå till närliggande vin och öl butik och handla med sig lite. Vi har ju en stor shoppingvagn så det behöver inte bli tungt för honom. Och så Melvin i vagnen! Bra va!

Inga kommentarer: