torsdag, april 12, 2007

Trotsig.

Vi var och fick på sommardäcken klockan åtta i morse. Halvnio åkte vi därifrån så det gick ju himla snabbt. Melvin och jag delade en kanelsnäcka när vi kom hem. Sen fick han kolla lite på film. Han har ju fortfarande feber stackarn. Börjar bli dags att ringa doktorn om det snart. Melvin har börjat slåss och sparkas så vi hade en riktig fight om det idag. Ovanpå det så är han trotsig så han kollar hur mycket man kan slåss innan mamma blir riktig arg. Det slutade att han fick gå och lägga sig i sin säng och ligga där till han kunde säga förlåt. Nu sover han. Hoppas han är glad när han vaknar. Undrar om man kan hänga tvätten på tork ute idag? Det ser nästan så ut. Sol och vind.
När kommer mina deklarationspapper då? Alla andra verkar ha fått. Min karl fick nog för snart tre veckor sedan. 18:e skulle man kunna få vänta till läste jag någonstans....
Fick ner potatisen i jorden igår. Jag vet inte ens på vilket djup de ska ner så vi får väl se om det blir något. Kul att kunna äta egna grönsaker i sommar. Om de vill sig så att säga.
Jag har jätte jätteont i halsen och har stoppat i mig en alvedon. Hoppas den börjar verka snart. Fattas väl bara att jag blir riktigt dålig och inte kan jobba....fast jag brukar jobba ändå.

Inga kommentarer: