torsdag, april 19, 2007

Vill åka nu...

Har sovit i Uppsala i natt. Småtrevligt hotell med urtrevlig frukostbuffé som jag fick ta del av idag. Nu har jag suttit i massagestolen i en halvtimme och det var urgött. Lars-Ivar och jag var på date igår kväll. En snabbis på McDonalds igår kväll innan uppsalatåget gick. Vårt tåg var sent redan innan vi sklle ha det så vi tröståt lite efter den jobbiga resan.
Idag slutar jag vid tre, kanske inte så tidigt som man hade velat men det får gå. Vet inte vad jag ska göra imorgon, har en stor svart lucka. Får väl sitta reserv igen. Blä.
Åh, jag vill köpa växter, buskar och blommor till vår trädgård! Fast vi har ju inte så mycket rabatter så jag vetinte varför jag har det begäret. Jag vill inte heller ha fler för det finns det inte tid för.... Lite pionbuskar och ett magnoliaträd hade smakat.....

Inga kommentarer: