onsdag, maj 02, 2007

Bubbel.

Melvin sitter i badet, hmmm inte visste jag att vi hade bubbelpool!? Han är för rolig. Vi har varit lediga idag. Började morgonen med ett besök på Carglas för att fixa ett enormt stenskott i vindrutan. Sen åkte vi hem och var i trädgården ett par timmar. Det är ju för härligt att bara kunna ta ett steg utanför dörren och vara ute hemma. Varmt var det också. Jag har fått sova också idag. Skönt. Behövs. Lillkillen har dock börjat stanna i sin egen säng aningen längre på nätterna, nu är det mer mitt i natten /morgon när han kommer. Förr han jag inte mer än gå och lägga mig förrän han var där.
Nu lägger min man lite klinker där nere. Det kommer bli ett fräsht bad/bastu utrymme när allt blir klart. Ska kolla på duschdörrar och ny bastudörr snart.
Perfekt kväll för en lång kvällsrunda med Tim. Det blir det säkert, det har jag varit rätt noggrann med den sista tiden. Inget godis på vardagar och minst en jätterunda med hunden om dagen. Godiset och annat gott är det allra svåraste. Det luktar ju ofta gott när man är ute och rör sig på stan också. Kanelbullar och annat ni vet....Nu gnäller han...

Inga kommentarer: