torsdag, maj 24, 2007

Fika på stan.

Igår kom jag upp hur tidigt som helst...inte så mycket pengar att strö nu dagarna innan lön så det fick bli vila på hotellrummet följt av en lång promenad. Sen fick jag träffa Anna och bjöd på flott fika (Mc Donalds). Där satt vi ett par timmar och fick pratat en stund, skönt att bryta av ensamheten ett par timmar.
Idag har jag åkt till Uppsala ett par gånger och nu avslutas den turen med tåget hem 11.20. På övertid. Jag skulle varit ledig men valde att ta ett bra extrapass. Behövs kosing till stora huset. Lilla duschen/bastun är snart färdigkaklad och behöver inredning. Ska bli roligt att få det klart snart.
Nu läängtar jagt efterdem där hemma..önskar att jag vore ledig en dag med dem men det blir inte förrän på tisdag. Ska kolla upp om syrran kommer imorgon, då skulle Melle kunna vara hemma från dagis eftersom jag börjar himla sent, sista timmarna kunde hon sett efter sitt syskonbarn. Så får han lång helg. Vore riktigt bra. Och jag hade fått se honom riktigt länge imorgon. Nu ska jag snart ta "bussen" till "tågparkeringen".

Inga kommentarer: