onsdag, maj 16, 2007

Gäääääsp.

Jag fick köra iväg lite akut igår och köpa när till odlingarna. Jag har en kaninajä*el i trädgården som äter upp allt som jag satt i jord; morötter, sallad och rödbetor. Jag blev lite ledsen när jag såg det. Men nu skall det alltså vara klart.
Idag har jag vändtur till stockholm. Hem samma dag alltså. Lång jobbig arbetsdag men så blev jag fri imorgon i stället. Klart värt det. Ska åka med Melina som jag gick utbildningen med. Mycket flams på tåget i dag alltså. Vi var på rekryteringsdag tillsammans igår. Flera andra av utbildningskompisarna var ockås där. Vi satt på Lilla Torg och åt lunch i solskenet. Riktig varmt och skönt blev det. Maten blev lite sen bara så vi fick snästan springa tillbaka till Radisson SAS för att hinna med våra intervjuer.
Försökte springa en sväng i går kväll, de senaste gångerna har det gått väldigt bra men den lille svarte skulle prompt hälsa på en vovve så jag fick ju stanna mitt i allt. Jag kom inte in i springet mer den rundan trots att jag försökte flera gånger. Han får kanske bli hemma istället men sen å andra sidan känns det nästan som slöseri att springa utan honom. Får väl tillverka någon slags elpiska åt honom...hehe...
Nä, nu kom min chef för dagen (Melina). Ska ta mig ett snack med henne.

Inga kommentarer: