torsdag, maj 03, 2007

Han ska vara med sin mamma!

Det verkar som om min make (och några andra) tycker att jag har Melvin hemma alldeles för mycket. Jag håller inte med. Har man satt honom till världen så får man ta hand om honom. Dessutom trivs jag med att vara hemma med honom, visst det är inte alltid lätt att aktivera oss. Det kommer kanske en dag när han måste gå på dagis fem dagar i veckan men så länge det inte är så, så ska han vara hemma så mycket som möjligt!
Idag börjar jag 15.31. Innan dess har jag lite stryktvätt att ta hand om och sen tänkte jag försöka sitta och slappna av i en solstol lite faktiskt. Det blir väl inte lätt i och med att jag har svårt för avslappning samtidigt som jag vet att där är saker att ta hand om. Få se om det blir ännu en rabatt som jag rensar idag. Just nu verkar jag bara ägna mig åt de redan rensade...

Inga kommentarer: