tisdag, maj 08, 2007

MACK!

Har precis lämnat Melvin. Tycker inte att han är lika hysterisk vi lämningen längre. Lite tårar får jag stå ut med men när han klamrar sig fast vi mig så vill jag bara ta med honom hem igen.
Han fick Mack av Moster igår. Lastbilen i filmen Cars. Lika lycklig som då blir han nog aldrig mer.
Jag satt reserv på jobb igår. Det är inte roligt. Gick ner på stan och fyndade ett par löparskor. Åt lunch på Espresso House. Kan tyckas lyxigt och avslappnade men nej, kanske i privata kläder, en den där uniformen...arrgh. Folk tittar på en också. Fick ett fång med röda rosor och ett krt med förlåt från Lynn när hon kom in på jobb igår. Hon är för rolig. Bara för att hon somnat ifrån vår joggingrunda i söndags.
Det blev en igår också, jag och Tim bara. Det gick bra. Över förväntan. Hoppas mitt knä håller den här gången. Förra sommaren bröt jag det eller något...hade svåra smärtor i tre veckor.
Idag åker jag till Stockholm. Framme vid åtta ikväll. Hemma vid tolv på dagen i morgon. I like my job!

Inga kommentarer: