lördag, maj 05, 2007

Middagen avklarad!

Har duschat och lagt mitt barn. Han sover så fint i sin lilla säng. Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra, maken är i väg och jobbar denna helg.
Har för inte så längsedan kommit hem från styvmor och brödrarna. Skönt att slå ihjäl ett par timmar där. Fick mat och kaffe så slapp jag tänka på det idag. Melvin lekte med dem alla och gick till och med till lekan med Gittan. Det funkar nog med dem som barnvakter nu...Vi kanske skulle börja tänka på att använda presentkortet som min man fick av jobb i julklapp....mmm restaurang....Stora lillebror har gått och skaffat sig lya på Dalaplan. Blir nog mysigt.
Känner mig varm om kinderna, solen är stark och jag brukar vägra solskyddfaktor. Satt och solade en fyrtio minuter på terassen innan idag...skööönt. Mindre rogivande med polackerna som nu är inne på att förstöra vår andra sommar i Vellinge. Renoveringen av Prästgården fortgår och alla dessa maskiner som låter sex dagar i veckan är så irriterande. Hoppas att jag får jobba mycket i sommar. (oops, man ska se upp med vad man önskar) Har lagt in om semester i Sept då första alternativet, juni, var alldeles för tidigt för min smak. Min snälla make la om sin semester så vi kan ses lite.

Inga kommentarer: