torsdag, maj 31, 2007

Syrran hjälper till..

Min söta rara lillasyster sitter i detta nu barnvakt åt vår förkylda son. Jag tycker att hon är superduktig som tar hand om honom en hel dag. Detta är ju himmelriket för lille Mel som älskar sin moster över allt annat. Men hon gör sig väldigt förtjänt av den kärleken kan jag meddela. När jag ringde för en liten stund sedan höll hon på att packa in alla barnen i familjebilen, Hasse Max, Tim och Melle, alla skulle med till Sturup för att titta på livs levande flygplan!! Vilken upplevelse!
Snart nog ska jag börja trycka ut alla listor till mitt tåg. Idag går vi 10.20 och är hemma 14.47. Rätt lagom arbetsdag. I helgen är vi lediga. Det skulle vara kul att hitta på något speciellt, nä ingen resa till Monaco, men väl en fika i skogen...kanske...eller något annat mysigt som passar hela familjen. Först har jag lovat att min man ska få foga klart allt i källarduschen. Sen har vi en del att slänga på tippen men det mesta är upplastat på släp så det är bara till att tuta och köra.

Inga kommentarer: