tisdag, maj 22, 2007

Vi ska ha barn..

som ska övernatta hos oss idag. Valentin och Meja är föräldrarlösa p ga jobb i kväll. Hoppas att de somnar fint efter en saga eller två....
Melvin och jag åkte en sväng och hälsade på hos Petra med familj i söndags. Hennes föräldrar var där. Melvin gick och drog lille Albins gräsklippare från det att vi kom till vi skulle hem igen. Han blev jätteledsen när vi skulle åka. Vi fick locka med att världens största Blixten McQueen låg och väntade i bilen. Då gick det. Så mycket vilja......
Denne Blixten hade min syster med sig när hon kom och grillade hos oss i lördags. Gissa om han tyckte om den. Själv höll jag på att trilla baklänges när jag såg den. Hon är så snäll....för snäll. Det kan nog straffa sig om ett tag. Jag menar alla presenter han får...han kanske väntar sig det varenda gång hon kommer? Vem vet. Han är värd det... För det mesta.
Syrran visade en bild på en liten Jack Russell som hon tänkte förbarma sig över. En åtta månaders som hade det lite tufft i sin familj. Hon och sambon tänkte köpa den till svärmor, Fanny hette. En söt liten skit. Hoppas att svärmor vill ha henne....
Nu ska jag börja jobba....eller jag har redan gjort mina skyldigheter. Mitt tåg går 07.20.

Inga kommentarer: