onsdag, juni 27, 2007

Jour.

Sitter jour på jobbet för andra dagen på raken. I går blev det dyrt. Fyndade lite i Gant affären till mig och min karl och även lite smått och gott till lille Melvin på HM. Ska byta ett par skor åt honom idag. Ska även försöka besöka optikern och kolla om hon kan ta mig idag. Vi påbörjade linsundersökning för flera månader sedan men jag blev aldrig klar. Känns som om det är bra med linser på jobb.
Rolig ungen var i morse då!? Han vaknade, glad i hågen för att ett par minuter senare bara lägga sig ner och börja skrika. Detta gjorde han ända till vi körde till dagis tre kvart senare. När jag kom till jobb var jag tvungen att ringa och kolla om han lugnat ner sig och det hade han gjort redan innan jag hunnit tillbaka till bilen. Tack för det.
Igår hade vi rörmokaren hemma i källaren, han satte fast ett nytt fint element och nya fina glänsande rör till detta. Dessutom fick han på blandaren så vi skulle nog kunna börja duscha där nere snart igen. Väggarna ska förstås upp men det dröjer nog inte länge.
Nä, nu ska jag surfa lite på cdon.

Inga kommentarer: