fredag, juni 15, 2007

Låååång dag i hufvudstaden.

Nu har jag haft en heldag här i Stockholm! Det enda som blev lite fel varatt jag valde att lämna privatkläderna hemma. det är inte skitkul att gå runt i uniform. Vi har haft jättefint väder hela dagen men hemma i Vellinge har det regnat hela dagen säger de som vet.
En annan grej som är helt knäpp var att jag fick ett rum på hotellet som vetter ut mot en aktiv innergård med restaurangbaksida mm så det var ett jäkla liv där hela tiden. Inte så skoj när man behöver sova. Steg upp kvart över tre i morse vet ni.
Handlat lite har jag gjort. Ett sommartäcke till min make som fortfarande ligger under dun stackarn. Lite lite kläder till lillprinsen, tuff keps, tuff t-shirt och tuffa skor. Allt är tufft nuför tiden enligt Melvin. Sugen på att handla växter på Hötorget, de hade jättefina apelsinträd ocvh olivträd som passat hemma. Det får bli nästa gång. Lite kryddor vill jag med handla där. De har superfina grejer. Och så prutar de med sig själva.
Köpte även lite söta skålar i plast på Mique. Från Falsterbo kom de. I somriga härliga färger.
Nu ska jag ha fruktstund sen bär det av hemåt!!

Inga kommentarer: