torsdag, juni 14, 2007

Sämsta mamman ever..

De ringde imorse och frågade om jag kunde jobba extra i helgen. Eftersom Jörgen lovat att hjälpa en kompis i helgen så fick jag lov att tacka nej. Men lite extrapengar hade suttit. Istället för att jobba helg fick jag jobba hela dagen imorgon istället. Tidigaste tåget från Malmö och sista tåget från Stockholm. 8 timmar i stockholm att göra ingenting på! Och Melvin får gå hela dagen på dagis för tredje dagen på raken. Passar ju bra nu när han varje morgon ber om att få stanna hemma och slippa dagis. Han vill verkligen inte gå! Det här jobbet är kanske ingenting för mig....Just nu får de knappt se mig där hemma. Visst jag fick en ledig dag i kompensation men det har ju min man ingen nytta av....Ja, vi får se. Nu ska jag snart hoppa på tåget hemåt. Väl hemma ska jag bara pussa på min son.

Inga kommentarer: