söndag, juli 08, 2007

Multipel

Idag ska jag vara chef på ett dubbeltåg. Känns lite nervöst må jag säga. Jag räknar med att bli försenad till Stockholm. Kommer dit relativt tidigt idag, hoppas att någon är sugen på en god bit middag senare.
Melvin verkar lite dålig, han var himla varm inatt och har inte ätit en matbit på snart två dagar. Få se om det blir något dagis imorgon. Jag kommer hem tidigt och kan tänka mig att hämta honom efter hans skönhetssömn. På det nya sommardagiset. Stackars barn som ska behöva gå med en massa barn och fröknar som han inte känner. Alla andra föräldrar har väl varit smarta och tagit ut semester så deras ungar slipper den här sammanslagningen. Utom Melles okänsliga mor och far. Sen är jag ledig tisdag. Hoppas att vädret är lite bättre då så ska jag göra mig till och hitta på något trevligt åt oss att göra.
Nu börjar jag min tjänstgöring, fast det mesta har jag redan fixat. En kopp kaffe blir det väl nu då....

Inga kommentarer: