onsdag, juli 25, 2007

Pappa Tim.

Ja, gissa vad som hände igår då? Lynn´s hund Sally löper och helt plötsligt under middagen kom vi på att vi glömt att kolla dem. Jodå, de gjorde barn för fulla muggar. Det såg inte trevligt ut, som om de led lite..... På måndag ska Sally in och ta bort bebisarna. Även om vi talat om att Tim ska få bli pappa en gång i livet (kanske) så är det inte det rätt tidpunkt nu.
Melvin och hans pappa hade varit hemma hos Dan och Lynn hela dagen igår, när jag kom hem från jobbet så blev det även middag där.
Eftersom Melvin inte sovit någon middag igår så var det inga problem med läggning på kvällen. Idag blir det likadant tror jag, vi funderar på att åka till Skattkammarön och leka. Men nu verkar det fina vädret komma, jag ville egentligen till folkets park med Petra och hennes barn men jag ringde och avbokade på grund av regn. Nu är det ju solsken! Såg i tidningen att Lisa Miskovsky ska spela där i kväll. Undrar om vädret håller i sig....
Nu har jag precis duschat av ungen en massa tusch. Blått. Hoppas att ingen tror att jag nitat honom...

Inga kommentarer: