tisdag, september 04, 2007

Farmor.

Melvin är tillbaka i sina blöjor nu, efter en och en halv vecka gav vi upp. Han verkade inte alls fatta någonting av vad det innebär att inte ha blöja på sig. vi får prova om ett tag igen alltså.
de andra stack ut ett par ärenden och jag är själv hemma. själv hemma innebär att jag borde städa och packa men jag har inte lust till något av det. Jag vill bara sitta och dricka mitt kaffe och surfa, skulle kunna tänka mig att tillverka en skiva men mina skivor blir så konstiga. Jag har råka t göra dem till WMA filer så när jag gör skivor nu så kan jag inte ha dem i bilen. Fråga mig inte hur det gått till.
Var hos Petra igår och hon fick sin present. en gjutjärnsgroda med krona på huvudet, Ursöt. Jag har ju en själv. hon blev jätteglad för den. Sen kom Lynn även över med sin jättegravida hund. Vi ska på ultraljud idag. Att där är valpar är det ingen tvekan om. Nu ska vi bara kolla hur många och när hon kan tänkas föda. Jag är rätt glad. Visst det kommer bli en jobbig period här och jag ska försöka hjälpa så mycket jag kan fast det är ju faktisk så att Lynn får ta den största smällen. Hoppas att alla kommer att må bra så Sally själv kan ta hand om den. Sen får vi ju hjälpas åt att välja ut lämpliga ägare till dem. Nu fick jag som jag ville. Att Tim skulle få bli pappa en gång. Det kommer att bli toppenvalpar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena tjejen, jag är sååååå avundsjuk på er resa till värmen! Själv sitter jag här på kontoret o jobbar. Hade varit kul att träffas snart! Sköt om dig Kram Eva (jönsson) :o)