söndag, september 23, 2007

I djurens park.


Vi har haft en lugn skön vecka. Igår var vi och firade Dan på hans födelsedag. Lynn hade gjort en riktigt farmorsöndagsmiddag med kalkon, kokta, grönsaker, äppelmos och gelé. Det var riktigt riktigt jättegott. Men hon kan det där med mat. Vi väntar just nu på att Tims fru Sally ska komma ner med valpar. Det verkar nära nu. Spännande.

I frfedags kom Anki hit med Melles kompis Julian. Ungarna hade skitkul och Julian funderade ett tag på att bo kvar hos oss.

Idag har familjen var i Skånes Djurpark ochMelvin red på en Ponny! Jag fattar inte att han gjorde det! Mesen Melvin.. Jag frågade redan när vi kom dit om han ville rida och "det kan du tro mamma" blev svaret ungefär. Och när det väl kom till kritan så satte han sig upp och red den lille rackaren. Mammas tuffing.

Imorgon börjar maken jobba igen vilket är rätt så tråkigt. Jag och Melvin har ännu en vecka på oss att bara gå och dra. Det skulle bli fint väder imorgon så jag tänkte packa ner lite picknick och sticka till någon fin lekplats vid Sibbarp som jag fått rekommenderad åt oss. Sen hoppas jag på att få komma och hälsa på hos Petra en dag i veckan. På fredag fyller Melvins kusin år så då blir det till att gå på kalas där. Vi ska nog få veckan att gå tror jag..

Inga kommentarer: