onsdag, november 28, 2007

Time for julshopping.

Vilken osis vi har med våra nya vitvaror. Den nya kylen väsnas så vi knappt kan sitta i köket och äta middag. Spisen går ju inte alls och spiskillen kunde inte komma på tre veckor. Bättre var det med kylkillen, han var lite snabbare.
Imorgon åker vi till Tyskland en sväng. Ska gå på julmarknad och shoppa lite. Jag har inga kläder att ta på mig! Man vill ju se lite proper ut när sällskapet består av Jörgens chefer med fruar. Var ute på min lediga dag i går och kollade runt lite men jag är inte så stor än så mammakläder passar och mina jeans kan jag glömma. Kjol kan jag också glömma då dunjacka och stövlar inte är så snyggt, det ska vara en kappa men den går ju inte att stänga... Isch jag kommer att vara skitful.
Har en fläskfilé i kylen och inte mycket mer, vet i katten vad jag ska hitta på med den.

Inga kommentarer: