onsdag, december 05, 2007

Mjau.

Det verkar vara något fel på vår dator. Vi provinstallerade den gamla i källaren och den fungerar utmärkt. Så nu sitter jag här i ensamheten och bloggar. Hoppas att jultomten kommer med en laptop i år. Där uppe sover Melvin så sött. Han somnade på bara ett par sekunder i dag. Har nämligen inte sovit middag. Vi har varit lediga och fått väldigt mycket gjort. Här är riktigt fint hemma men jag skulle kunna fortsätta plocka och städa i oändlighet. Vi har också hunnit med att införskaffa en liten kisse idag. Maja. Hon är jättesöt och gillar Tim. Han verkar inte heller ha någonting emot henne så jag hoppas att de två kan vara kompisar när jag inte är hemma.
Annars inget nytt. Inga julklappar inhandlade. Få se när jag orkar ta tag i den biten. I morgon ska jag vara på jobb hela dagen, alltså jag ska inte iväg så det känns skönt att få komma hem till dem här hemma igen. Nästa onsdag ska jag på julbord. Blir nog bra. Vet inte vad jag ska ha på mig bara. Tyskland i helgen vart ju bra. Melle åkte hundra karuseller ungefär och vi drack glüwien och varm choklad hela dagarna.
Nä, om man skulle ta och duscha så man blir en riktig fräsching!

Inga kommentarer: