måndag, december 31, 2007

Nyår.

Det singlar ner lite vitt här i Stockholm denna nyår. Väldigt lite vill jag säga. Har precis ätit lite toast, gott men jag får inte plats med så mycket mat i magen.
Ikväll är det party hos Dan och Lynn. Jag är redan trött som f*n och det hela slutar nog med att jag kör in och hämtar de delar av min familj som vill följa med mig hem. Jag vet inte vad Jörgen vill men om han vill festa på hos dem så så är det okej för mig.
Jag jobbar imorgon med, ska till Göteborg en sväng. Synd att jag inte kunde köra Anna hem som åker till stockholm imorgon. Det är röd dag, det är bra för plånboken att jobba på röda dagar! Annars har man någonting som heter storhelgstillägg. Det är också roligt för plånboken! Sen blir bonusen utbetald i januarilönen. Det är fantastiskt! Efter januarilönen blir det väl inte mer än ett par löner till att få för sen vet jag inte om jag klarar av att gå på tågen längre. Man har redan växt runt magen en aning och från nu lär det gå fort. Räknar med att jobba mars ut, gärna lite till men som sagt. Det är påfrestande att gå på våra krängiga tåg redan utan bebis.
Nu börjar jag efter 40 minuters paus. Reser till Malmö igen. Ha en trevlig kväll alla! Gott Nytt År!

Inga kommentarer: