fredag, januari 11, 2008

Dalarna.

Min man kunde igår meddela mig om att telefon + internet var åtgärdat. Tydligen en kabel som gått mitt itu. Inget som vi kunde hjälpa med andra ord. Dessvärre har vi fortfarande inte fått lagat vår dator så jag kan ju fortfarande inte surfa när jag vill.
Igår hade jag fått en tur till Falun. Det var lugnt och fint och hotellet var mysigt. Bubblepool och bastu i källaren. Jag och en kollega gick ut och åt en bit mat på stan. Kvart över åtta släckte jag tv:n och sov som en prinsessa till 4,30. Nu har vu kommit ner till Stockholm och sitter och väntar på att få åka med nästa tåg hem till Malmö. Jag längtar efter mina pojkar. Tänk att man snart ska få en till. Det kommer att bli helt fantastiskt.....och tröttsamt. Jag har kommit lite över halva tiden och växer så det knakar. Han sparkar på kvällarna. Mysigt. Melvin har lovat att läsa saga för honom när han kommer. Bamse blir det.

Inga kommentarer: