tisdag, februari 19, 2008

Fridag.

Min man, som nu har blivit lite viktigare på sitt jobb med högre befattning och allt är på Jägers idag och spelar på hästar med de stora grabbarna. Hoppas han kommer hem med ett par hundra tusen! På torsdag ska han köra gocart med någon och på fredag skulle det varit bowling om han inte tyckt att det fick räcka med två trevliga tillställningar på en vecka. Kan inte vara lätt att vara chef när man har så stora åtaganden...
Jag har varit ledig idag och inte fått gjort ett jota. Jo, jag har skrivit en ansökan om havandeskapspenning så jag eventuellt kan få bli arbetsbefriad en stund innan parveln kommer. Sen har jag varit på stranden med Lynn och våra byrackor.
Melvin fick gå på dagis för han får sin fridag på torsdag i stället. Imorgon har vi utbildning hela dagen poch jag tror att det kommer bli rätt så påfrestande. Vi ska få nya handdatorer på tågen som vi ska använda i mycket större utsträckning än idag så det gäller väl att spetsa öronen kan jag tänka... Skönt är ju i alla fall att jag slipper åka tåg. Jag börjar få lite småkrämpor som blir mer smärtsamma på linjen.
Nu ska jag kolla in TV utbudet.

Inga kommentarer: