onsdag, februari 13, 2008

Idag ska jag iväg på långtur.

Jag har just lämnat min son på dagis, nästa gång jag får se honom är det fredag.
Jag fick sluta tidigare från kursen igår och passade då på att handla hjärtepresenter till de mina. Melvin får en ny fräck pyjamas med Blixten på, det behövs för han har precis växt ur den andre och det var ju inte populärt. Ett par strumpor, även de med Blixten på ska han också får. Det låter tråkigt men han kommer att bli glad. Vad min man ska få får jag skriva en annan dag.
Skulle behöäva gå på banken idag och fixa bank id till datorn men jag kan inte bestämma mig hur vi ska ha det. Som det är idag har vi id på mannens jobbedator, som fungerar men som jag inte kommer åt när jag vill. Den här datorn är ju inte riktigt frisk. Undrar om det går att åtgärda? Jag får ständigt felmeddelanden. Trojaner som inte går att ta bort är det tydligen. Jag tror jag väntar på bank id tills allt är löst...
Maja går ut nu, hon tycker nog att det är spännande. Det är inga långa stunder hon är iväg och hon kommer när man ropar. Hon är skitsöt.
Jag borde stryka. Jippi.

Inga kommentarer: