torsdag, mars 06, 2008

Extra fridag i regnet.

Jag har nog inte haft datorn igång på en vecka. Melvin sitter bredvid och målar på en Byggare Bob teckning. Han är sjuk igen. Hemma hela den här veckan. Inte min tur denna gång men jag har börjat sent och kunnat ta någon dag.
Träffade Anna härförleden och blev bjuden på lunch, vi gick en repa på stan och mös lite. Det blev inget handlat, jo vänta lite jag köpte ju nya fräcka jeans till Melle och lite skröfs till den lille.
Åh, vad bra att jag äntligen gjorde slag i saken och köpte byxor till honom. Han är helfrälst i jeans nu men det är nog för man kan sätta skärp i dem.
Idag är jag ledig mot att jag fick en tur som slutar sent imorgon. egentligen ska man ju inte sluta jättesent inför fri helg men det kan det vara värt när man får en extra ledig dag i stället. Det är skönt att inte jobba för mycket just nu. Det värker lätt i fötterna osv.
Stryktvätt har jag som väntar. Kylen är helt tom och alvedonen är slut så jag har att hitta på idag.

Inga kommentarer: