onsdag, mars 12, 2008

grattis på 3-års dagen!

Istället för att Melvin skulle få en mysdag hemma idag på sin 3-års dag så fick han en heldag på dagis. Kanon! Detta beror på att jag är jättesjuk och knappt kan stå på benen. Idag känns det lite bättre dock och jag har kunnat sitta uppe ett par timmar och kollat lite tv. Vi som hade så mycket planerat idag och skulle få sin cykel som moster ordnat åt oss. Nu fick han bara en massa skrafs på morgonen. Pappisen åker kanske förbi en leksaksaffär på vägen hem och köper någonting till år honom.

Har precis varit nere och duschat. Det behövdes. Kände mig supersunkig. Jag ska inte jobba förrän nästa vecka kom jag överrens om med de på jobb. Jag har en hosta som man inte gärna utsätter resenärerna för. Dessutom tar jag fortfarande alvedon för värk i kroppen. Bebisen verkar må bra. Även om han inte fått så mycket mat i sig. Idag har jag ätit några havrefras och en risifrutti. Han får ta vad han får. Med lite tur så får jag i mig lite middag senare..

Inga kommentarer: