måndag, mars 10, 2008

Jour.

Jag sitter jour på jobb. 14-21. Sicken jäkla tid. Men nu var jag precis uppe och pratade med dem som bestämmer om vad man ska göra och det ser ut som om jag skulle kunna få smita när sista tåget går så det var ju väldigt snällt. Sen har jag fåttt ta bort alla mina Falun turer för jag orkar inte åka så långa turer längre. En vanlig upp till Stockholm sova på hotell och sedan hem nästa dag tur är vad jag orkar just nu.
Melvin fick gå på dagis idag. Snörvlig men annars vid god vigör. Stackars kille som får dras med alla dessa förkylningar.
Jag mår inte riktigt bra. Jag har något konstigt tryck över bröstet. Jag måste sitta rakt upp för att det ska kännas bättre....Typiskt om det skulle vara någon infarkt eller något. Det är ju självklart att man ska få något konstigt nu...Som om graviditeten inte skulle räcka till.
Imorgon är det jour igen, 8-15. Bara till att ta till vara att man får vara hemma och sova i sin egen säng...

Inga kommentarer: