lördag, mars 08, 2008

nu är det vår!

Egentligen skulle vi gått på hem&villa mässa idag men vi tyckte det var så fint väder så vi brydde oss inte om det. Det får bli imorgon. Vi har i stället varit på Kronprinsen (inte varje dag man är där) och kollat på två filurer som sjöng om djur. Melvin verkade trivas för redan efter en kvart sa han att han inte ville lyssna mer och att vi skulle åka hem. Alla andra barn sjöng med och klappade sina händer men Melle ville bara hem. han är för härlig. Vi fick köpt några presenter inför den kommande födelsedagen också men huvudpresenten var slut. Vi hade tänkt oss en cykel men den vi tittat ut var slut. Ska kolla på fler ställen nu i början på veckan.
Jag lagade Carbonara när vi kom hem och den blev riktigt bra. Nu är de andra ute i trädgården och väntar kanske på att jag ska komma ut men jag tror nog att jag blir här. Jag är rysligt trött. Skulle suttit fint med en eftermiddags vila nu..gäsp

Inga kommentarer: