fredag, april 25, 2008

Stökigt.

De två alvedonen jag tog inatt hjälpte inte, jag har fortfarande huvudvärk. Jag skulle behöva dammsuga lite, här ser ut som hos jan o annbritt (en familj som jag en gång kände, ty de hade lite problem med renligheten). Vi ska dessutom få hit en kille från något företag som ska installera...hm jag kommer inte på vad det heter...vi ska i alla fall titta på tv via viasat istället för boxer. Han ska hänga upp en tallrik på fasaden och dra lite sladdar...
Igår var jag en sväng på stan med Petra. Vi fikade och gick en stund i affärer. Jag köpte endast strumpor till Melle. För att fira denna sparsamhet åkte vi in på plantagen på vägen hem och köpte lite blommor att sätta ute på trappen samt i balkonglådorna. Det blir nog fint när de kommer på plats.
Skulle kunna surfa fram ett recept på middag till ikväll men jag vet inte riktigt vad vi är sugna på...

Inga kommentarer: